Latihan camp
Latihan camp
Latihan camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tegenstrijdigheden..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:25 pm

Ze werd uit haar gedachten gerukt toen Joric op stond.Ze glimlachte even toen ze zag dat hij een verbeten gezicht trok.Niet dat ze wilde dat hij pijn had,maar toch vond ze het wel grappig om te zien hoe hij een poging deed om op te staan zonder te veel pijn te hebben. 'nu al',wilde ze vragen , maar toch zweeg ze. Ze knikte even. 'Ja..' Maar ze wilde hem best opnieuw zien, dus stond ze op en keek hem aan. 'Waar en wanneer krijg ik je verband terug?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:30 pm

Joric wendde zijn blik af van de boom en zette een stap naar haar toe, maar had niet gezien dat ze al op was gestaan. Waardoor hij bijna tegen haar aan botste. 'Uh..' hij keek haar aan en haalde zijn schouders op. Hij had geen idee wanneer hij haar terug zou kunnen zien, en ergens deed dat pijn. Hij had het gevoel dat ze in zijn gedachten zou ronddwalen vanaf nu. Het was een te bizarre ontmoeting geweest. Een Amerikaans meisje op zijn eerste dag. De vijand die zijn vriend werd. Of daar leek het toch wel op. Tenslotte had ze zijn leven gered. 'Wanneer wil je het terug?' vroeg hij stil, aangezien hij toch erg dichtbij stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:34 pm

Toen hij bijna tegen haar aanbotste, keek ze even omhoog, naar zijn gezicht. Aangezien hij nu zo dichtbij stond, en een stukje groter was dan haar, moést ze wel omhoog kijken. Ze wílde hem terugzien, hoe dan ook. Ze grijnsde even. 'Wel.. Mijn EHBO doosje moet heel snel opnieuw volledig zijn..' Ze knipoogde even en draaide zich om om haar rugzak te nemen. Ze sloeg die over haar schouders en draaide zich weer om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:38 pm

Ze draaide zich om, weg van hem, om haar rugzak te nemen, waarna ze zich weer naar Joric omdraaide. Die haalde even zijn schouders op. 'Zeg me waar en wanneer en ik zal er zijn.' zei hij stil. Haar knipoog was hem niet onaangeroerd gebleven, een glimlachje speelde om zijn lippen. Hij leunde terug tegen de boom van daarnet terwijl zijn ogen al haar bewegingen volgden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:45 pm

Ze keek even naar opzij, dat deed ze altijd als ze nadacht. 'Morgen, zelfde plaats, 17u?' Ze keek hem even vragend aan en glimlachte speels. 'Wat denk je?' Zijn houding tegen de boom was best aantrekkelijk, moest ze denken. Even hield ze haar hoofd opzij en wachtte benieuwd op zijn reactie. Het was moeilijk een moment te vinden waarop ze allebei vrij zouden zijn. 'Bovendien moet je verband op tijd vervangen worden.. Ik hoop niet dat mensen zich vragen gaan stellen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:50 pm

'Ik probeer het.' zei hij. Hij kon echt niets beloven. Hij wist nog niks van zijn basis af. Niet wanneer ze trainden, laat staan wanneer hij weg kon sluipen zonder diep in de problemen te raken. Hij dacht even na en knikte toen. 'Het is het proberen waard.' grijnsde hij en keek toen naar zijn schouder. Er zat een bloedvlek op en het was licht gescheurd door het schot. 'Ik vrees ervoor.' mompelde hij. 'zelfs een blinde zou het opmerken lijkt me.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:59 pm

Ze knikte even. Het was moeilijk om met elkaar af te spreken, en dan moesten ze er nog voorzorgen dat niemand hen volgde, dat niemand hen zag. Het zou ingewikkeld worden, maar dat was het best waard, vond ze, en hij blijkbaar ook. ''Het is het proberen waard'', klonk het. Ze raakte even het verband aan, dat om zijn schouders had en grijnsde even. 'waarschijnlijk had ik het beter gekund.' Plagerig keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:05 pm

Joric grijnsde toen ze zei dat ze het proberen waard vond. Waarom? Ze kende hem niet. Het enige wat ze over hem leek te weten was zijn naam en afkomst. 'Dat is het zeker.' antwoordde hij toch. Eigenlijk wist hij ook niet meer dan dat over haar, en toch interesseerde ze hem. Hij voelde haar vingers het verband aanraken en op dat moment nam hij haar hand vast. Zo zacht, zo vrouwelijk. Hij vond dit geen plaats voor een meisje. Maar blijkbaar vond zij zichzelf hier wel thuis horen. 'Misschien moet jij het even doen dan, als je het zo goed kunt.' zei hij zacht, waarna hij haar hand weer losliet en afwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:15 pm

Ze voelde hoe zijn vingers haar hand aanraakten en glimlachte even naar hem. Zijn ogen leken haar, alweer, in de ban te houden. Ze knikte even. 'Ja, dan geneest het sneller', meende ze. Ze wilde het verband losmaken, maar het lukte haar niet goed, dus kwam ze dichter. 'Ik.. even.' Ze stonden enkele decimeters van elkaar af, nu. Haar beide handen wikkelden traag en voorzichtig het verband af. En af en toe keek ze naar hem, om te weten of hij pijn had, of ze hem pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:17 pm

Afwachtend bleef Joric tegen de boom leunen en ze leek op zijn voorstel in te gaan nadat ze haar blik van dezijne had kunnen afwenden. Voor hij het wist was ze dichterbij gekomen. Hij kon haar ademhaling bijna tegen zijn huid voelen. Even beet hij op zijn lip toen het verband tegen de wond schuurde, maar hij verbeet deze al snel. Hij merkte haar opmerkzaamheid op en glimlachte kort, om duidelijk te maken dat hij wel tegen een beetje pijn kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:27 pm

Ashley had het verband er helemaal af gehaald. De wonde zag er niet goed uit, maar zou wel genezen, mits de juiste verzorging, natuurlijk. Ze rekte het verband een beetje uit en deed het weer rond zijn arm. Ze had zijn glimlachje gezien, hij kon best tegen een stootje. Ook had ze gezien hoe dichtbij ze wel niet stond, en als ze ook maar even naar voor leunde,.. Ze joeg de gedachte weg. En Langzaam, heel langzaam, begon ze het verband niet te strak, niet te zacht, rond zijn arm te wikkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:36 pm

Joric liet haar rustig haar werk doen. Hij merkte met welke precisie ze het deed, helemaal anders dan zijn ruwe handen die het er maar wat rond gewikkeld hadden. 'Als ik jou niet had..' grijnsde hij terwijl hij naar haar keek. Ze was een stukje kleiner dan hijzelf, dat merkte hij nu wel nu ze zo dichtbij stond. ZIjn blik gleed over haar heen en plots voelde hij weer een steek. Hij had er niet op gerekend en van het schrikken greep zijn hand haar T-shirt even vast bij haar zij. Hij merkte zijn eigen actie en liet deze vlug los, maar verbaasd over zichzelf liet hij zijn hand wel tegen haar zij rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 17, 2010 1:50 pm

Geconcentreerd legde ze het laatste loodje, ze wilde het verband net vastmaken, toen hij plots een beweging maakte. Blijkbaar had ze hem pijn gedaan. Ze voelde hoe hij haar zij en shirt vastnam, en geschrokken door zijn eigen reactie enkel haar shirt losliet. Nog steeds voelde ze zijn hand in haar zij en keek hem nu aan, ze wilde weten of hij het net zo leuk vond als haar. Ze schraapte haar keel even en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 17, 2010 8:01 pm

Met bange ogen keek Joric haar aan. Hij merkte haar tevredenheid over de aanraking. En hij vond het ook niet erg. Maar iets zat hem dwars. Hij beet even op zijn lip en zuchtte. Waarna hij zijn tweede hand op haar andere zij legde en haar tegen hem trok. Zijn ogen zochten die van haar. 'Ik wil geen afscheid.' fluisterde hij. 'Want ik weet.. dat de kans bestaat dat ik je niet meer terug zie. Niet als vriend.' hij slikte en wendde zijn blik af. Er zou weinig kans zijn dat ze elkaar konden opzoeken, met hun twee. En wat als ze betrapt werden. Hij keek haar terug aan en wou haar niet loslaten, wat hij dan ook niet deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 17, 2010 8:10 pm

Ze wist wat hij dacht. Een volgende ontmoeting. Bijna onmogelijk. Maar ze wist dat ze hem niet meer uit haar hoofd zou kunnen zetten. Bijna onmogelijk. Bijna, bijna is niet helemaal, toch? Had haar vader haar niet altijd erop gewezen dat 'niets onmogelijk' was? Hij beweerde dat hij op een dag, hoe dan ook, zou kunnen lopen. De dokter echter, wisten dat het een permanente verlamming was, maar gaven de man hoop. Ze voelde hoe nu beide handen aan weerskanten van haar lagen, en hoe ze tegen hem aan werd getrokken. Hij wilde geen afscheid. Zij ook niet. De kans die bestond. ''Niet als vriend.'', daarvan schrok ze meteen, en het was waar. Het kon zijn dat ze op een gegeven moment tegenover elkaar zouden staan. Ze keek hem even aan. En toen keek ze weer naar de grond. 'Ik weet het. Ik weet het', fluisterde zachtjes. Ze liet haar handen van zijn gewonde schouder afglijden en keek hem toen weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joric

Joric


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 14-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Rang: Soldaat
Partner: -

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimema apr 19, 2010 10:04 pm

Joric wendde zijn blik af. Waar was hij mee bezig? Dat hij zo diep kon zinken. Hij zuchtte diep en liet haar zijdes los. Hij wou niet betrapt worden. Niet hier, niet met haar. 'Ik zou nog eerder mezelf neerknallen dan jou het leven te ontnemen.' zei hij zachtjes, waarna hij haar zachtjes bij zich weg duwde en enkele stappen opzij deed. Hij keek nog even van over zijn schouder naar haar. 'Ik hoop je nog terug te zien, Ashley.' slikte hij, waarna hij even rondkeek en daarna op een rustig tempo weg stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Je personage
Leeftijd: 19
Rang: Soldaat
Partner: Guess not..

Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 7:27 am

Beiden hadden ze een grote vergissing begaan, technisch gezien. Omgaan met iemand van 'de andere kant'? Enkel op een negatieve manier dan! Maar als je contact positief tot héél positief is, zal de eersten de besten die je samen zien, jullie allebei neerknallen. Zijn woorden klonken mooi, ze wàren mooi. Waarom had ze dan zo'n negatief gevoel? Ze voelde hoe hij zich wegduwde en zich verwijderde van haar. 'Ik jou ook, Joric.' Ze zei het zachtjes en liet haar armen naast haar lichaam hangen. Ze slikte even. 'Ik jou ook.' Mompelde ze, terwijl ze hem nog even nakeek. Ze wilde hem achternagaan, maar wist dat dat alle dingen gewoon moeilijker maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegenstrijdigheden..   Tegenstrijdigheden.. - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tegenstrijdigheden..
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Latihan camp :: Buitengrens :: De akkers-
Ga naar: